Vertinant dabartinės darbo rinkos sąlygas – darbdavio įvaizdis tampa vienu svarbiausių kriterijų, pagal kurį darbuotojai renkasi, kurioje įmonėje save realizuoti.
Tačiau darbdavio įvaizdis nėra tik išorinė komunikacija ir gražūs pasisakymai apie tai, kokias smagias vertybes, misiją ir viziją mes turime. Ne, darbdavio įvaizdis pirmiausia yra įmonės valdymo struktūra, procesai, vidinė komunikacija, santykis su darbuotojais, hierarchinės struktūros minimizavimas.
VOODOO agentūra dirba ties darbdavio įvaizdžio formavimo, performavimo, parengimo ir komunikacijos klausimais.
Atliekame įmonės vidinės ir išorinės situacijos analizę (auditą), įvertiname esamą situaciją, grėsmes bei galimas pasekmes ir tik tada pradedame dirbti ties darbdavio įvaizdžio formavimu. Vėlgi, prieš startuojant su įgyvendinimo procesu, parengiame veiksmų planą ir jį pirmiausia įdiegiame įmonės viduje, o tik tada dirbame ties išorine komunikacija.
Darbdavio įvaizdis nėra keletą dienų ar savaičių vykdomas procesas. Norint suformuoti patrauklų darbdavio įvaizdį rinkoje, tai gali užtrukti ir metus ar net keletą. Visa tai priklauso nuo:
- Esamos rinkos situacijos;
- Galimo sąmoningo arba nesąmoningo pasipriešinimo įmonės viduje tarp atsakingų asmenų;
- Turimų ir norimų skirti investicijų;
- Norimų ir galimų atlikti pokyčių (kartais net kardinalių).
Tik įvertinus visas šias (o kai kuriais atvejais ir daugiau) dedamąsias dalis, galima daryti prognozę, kiek prireiks laiko, pastangų ir finansų, kad darbdavio įvaizdis būtų suformuotas tinkama linkme. Ir tik atlikus vidinių procesų, komunikacijos bei investicijų klausimus, galima profesionaliai užsiimti išoriniu darbdavio įvaizdžio formavimu.
Matote, kad Jūsų atstovaujamos įmonės įvaizdį reikia tobulinti, sukurti ar perkurti? O gal tiesiog susiduriate su sunkumais ties talentų pritraukimu ir nežinote, kur yra problemos? Susisiekite su mumis ir mes, atlikę reikiamas analizes bei pokalbius, galėsime pasiūlyti Jums sprendimus, kaip profesionaliai išspręsti šias problemas.