Marketingas (rinkodara) – vienas paklausiausių sektorių šiuolaikiniame pasaulyje, dažnu atveju žengiantis tolygiai su IT sritimi. Ypatingas poreikis marketingo/rinkodaros srities profesionalų jaučiamas skaitmeniniame marketinge. Tačiau dažnai marketingo specialistų trūksta ir tradicinio marketingo kūrime arba darbe, orientuotam į universalų marketingą.
Svarbu nepamiršti, kad marketingas nėra vien tik reklama ir komunikacija. Marketingą apima: produktas (product), kainodara (price), vieta (place), reklama/komunikacija (promotion), o kai kuriais atvejais marketingas atsakingas ir už žmonių pritraukimą kartu su HR pagalba (people). Tokių marketingo profesionalų, kurie gebėtų pilnai apimti visas šias funkcijas, sistemingai ir tikslingai suprasdami visas dedamąsias, yra labai nedaug, tačiau dažnu atveju didesnėse įmonėse to ir nereikia, nes marketingo skyrių sudaro kur kas daugiau nei vienas darbuotojas ir darbo funkcijos būna paskirstytos pagal tam tikras atsakomybes ir turimas kompetencijas.
VOODOO atrankų, galvų medžioklės agentūra turi nemažą patirtį darbe su marketingo specialistų paieškomis, atrankomis ir galvų medžiokle. Neretu atveju su šiais specialistais būtina kontaktuoti tiesiogiai ir suprasti jų turimas kompetencijas, kas reiškia, jog atrankų specialistai taip pat turi turėti šios srities suvokimą. Mūsų komandoje yra asmenų, kurie marketinge (rinkodaroje) dirba ne vienerius metus, tad ganėtinai gerai suprantame marketingą (rinkodarą), funkcijų ir atsakomybių pasiskirstymą bei poreikius tarp įmonių specifikų ir veiklos modelių.
Prieš pradėdami paieškas įsivertiname, kuriame sektoriuje veikia įmonė:
- Verslas verslui (B2B);
- Verslas vartotojui (B2C);
- Verslas vyriausybei (B2G).
Taipogi, įsivertiname pagrindines atsakomybes ir funkcijų pasiskirstymą dabartinėje įmonės struktūroje bei kokias kompetencijas (kokią patirtį) turinčio asmens ieškoma. Žinodami šias gaires galime numatyti, kiek užtruks specialisto atranka bei esant poreikiui pakonsultuoti klientą dėl darbuotojui numatomo atlygio patrauklumo (ir kompensacijos paketo) sėkmingam pritraukimui.
Nesvarbu, ieškote pradedančiojo, pažengusio, įgudusio ar vadovo lygmens marketingo (rinkodaros) specialisto – turime patirtį su visų lygių marketingo (rinkodaros) specialistų atrankomis, paieškomis ir galvų medžiokle.
Tad jeigu Jums reikalingi šios srities specialistai ir esate lankstūs rinkos sąlygoms bei tendencijoms – esame tikri, kad galime rasti tinkamus sprendimus.